den trettionde forts.

jag vet att jag snodde det tidigare inlägget från alla kedjebreven från facebook, men vad gär det? Men man kan verkligen titta på det där inlägget och få sig själv en liten kick av självkänsla, som en peppspark i baken :)

Idag har jag gjort en massa nyttiga saker, så nyttiga att det vore skrytsamt att ens nämna dom här i bloggen *ironi*

Vi skulle ha haft presentutdelning ikväll men det fungerade inte eftersom någon *hrm* inte hade köpt sin present (min present)
men men...

Igårkväll var jag på en långpromenad med Julia, vi gick bort förbi fyraH (Häst hund hjärta hjärna?) och sen tillbaka på spåret hem mot Julias gula hem. Där drömde vi oss bort en stund med "high school musical" och hade det sköj. Senare vandrade jag hemåt med en kär polkagris!

*önskar att jag visste vem det var som tänkte på mej innan den somnar, haha*

kvällskärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0