den tjugonionde

Idag har vart en lite underlig dag.
Jag vaknade och var alldeles "debbt i däsan"
Sen åkte jag iväg till Skärholmen för att fixa färdigt avivas julkapp (sagt och gjort)
sen träffade jag lite människor och umgicks med Camilla, Emilia och Frida resten av eftermiddagen.
Köpte en vit t-shirt till mej själv på Monki, har längtat ihjäl mej efter en för ja- den är ju livsnödvändig! minst sagt...
 sen fikade vi lite, (gratis halv muffin, hehe) och tog bussen hem. 
  Nu sitter jag här, mätt på pizza, och kanske ska vi hem till Camilla senare?



Imorgon blir det i alla fall det efterlängtade julklappsbytet (?) får se om jag får ngn eftersom camilla inte har några pengar.. :/ Aviva kommer i alla fall hem från Riga så det blir najs:)
Och idag drog Matilda iväg...

God fortsättning, eller vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Kjolen sitter fast med t-shirten på bilden men går att klippa bort. Det går att köpa på Gina tricot för 149:- :)

2007-12-29 @ 19:48:08
URL: http://soffelull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0