den tjugoåttonde

yes!
äntligen har jag lärt mej hur man designar sin egen blogg! Det var ju faktiskt inte så svårt :)
men jag hade aldrig klarat det utan
www.designadinblogg.blogg.se
.. tror jag den hette. Tack i alla fall<3

Idag har jag inhandlat en ny byrå och målat lådorna, sen kanske den blir tapetserad eller ngt annat trevligt. Jag älskar att göra om hemma. Ska ju göra om Moas rum till arbetsrum med dator (och pysselhörna)
har också pratat fett länge på telefonen med Matilda, hihi. Hon fick inte träffa mej idag eftersom jag har vart sjuk... trist men sant.

om Inez läser det här vara jag föresten på panduro idag. Hittade några sett, men kunde inte välja, får kolla lite mer, dom har så mycket kul! (fin present av en fin kompis, fast jag har inte lagt in bilden på dje än, den kommer, den kommer)

det är så skönt att veta att jag inte har en enda dag planerad på en dryg vecka.

JAG ÄLSKAR LOV

dessutom, för nu var det ju faktiskt länge sen jag skrev om det (?) jag flyttar till Enksede Gård om typ knappt fyra veckor :S ! Jag längtar.

sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0