Dagen efter julafton


  Igår var det supermysigt (mys hör ju julen till) med klappar och tjockisjulmat. Det är nästan roligare att ge bort julklappar än att få. men men...
Idag var första gången på fler veckor som jag hade sovmorgon på riktigt! helt underbart. Jag älskar morgnarna på loven eller helgerna för då är allt bara så lungt. Jag känner att jag behöver lite lugn just nu.
  Ska kolla på pirates of the carabean idag (trean, juklapp) och gå ut och pröva min nya kamera idag tänkte jag.

image45
Imorrn ska jag träffa Inez  och byta klappar.. spännande ;) sen får vi se vad som händer. Men vad det än blir ska det bli så skönt att få sova, haha. Och att få umgås med er.
Julkärlek
/Ellen

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Kul med en ny kamera : )

2007-12-25 @ 14:32:53
URL: http://EnFilurIMinMage.Blogg.se
Postat av: ellen

ja, det är skitkul :)

2007-12-26 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0