första dagen... för nionde gången

första dagen, på sista året i grundskolan. Usch, eller nja, det är helt okej. Har bara så jävla ont i huvudet.
  Längtar och oroar mej inför gymnasiet, men jag tror att det kommer bli skitbra:)
på onsdag börjar lektionerna som vanligt, imorrn blir det klassensdag ffs! härlig klass vi har :) Klassresa om en vecka, läääääängtar så! och det var typ tre nätter istället för två som jag hade haft för mej. härligt, segelbåten in my heart<3 haha
  äsh, det kommer ordna sej med skolan, ett år, bara. fem månader kvar till enskede. Vet att jag tjatar men men...
kyssar till mina ryssar<3


Kommentarer
Postat av: MADDOH

men ja e dansk

2007-10-12 @ 21:03:14
URL: http://ttinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0