Hooolabandoola



, haha, varför skriver jag egentligen? Ingen som läser det här förutom typ Aviva och hon vet redan allt som hänt mig idag:P . I alla fall så är det ganska mysigt så vafan?
Den här veckan har gått så himlans fort, som de alltid verkar göra nuförtiden...? THANK GOD IT'S FRIDAY !!!
ikväll ska jag bara ha myspys i soffan med min potatis till pappa<3 Efter min andra friidrottsträning i livet totalt är jag helt utpumpad. Fastän jag inte jobbade så hårt så känner jag mig nöjd med mig själv. Jag tränar ju verkligen bara för min egen skull, och för herr Cooper:P
  Den här helgen ska bli underbar. Imorrn är det hårborttagningsdagen, haha. come on over, vettja! Och sen hoppas vi att tårkanalerna ska få en riktig workout av Titanic. Och på måndag är det ju Valborg, lite nervös är jag, eller ganska mycket egentligen , men men det ska nog gå bra. Hela klassens föräldrar ska ju föräldravandra så vad kan man göra?
en stor fet blöt fjortispuss till er alla från oss alla, en riktigt god jul

neeeeeeeeej  jag skojja:) puss<3

Kommentarer
Postat av: julia

ellen är sötast,.

2007-04-28 @ 19:08:43
URL: http://juuuliia.blogg.se
Postat av: teh blogger

no! you are!

2007-06-12 @ 16:57:21
Postat av: Wilma

Du skriver för att du visste i ditt undermedvetna att en dag så skulle Wilma din kära vän läsa det inlägg och känn sorg att hon inte kände dig då. Men glädje att hon gör det nu!

2008-11-19 @ 19:34:01
URL: http://onthewaterfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0