första doppet:)

Åh, va härligt det är!
"sommaren har kommit och det är väldigt blommit:P"

Tog moppen (med väääääääldigt lite bensin i sig) ner till vattnet och mötte friendsen. Och jag badade, haha, doppade kanske snarare. Men jag är mycket stolt över  mig själv, 26 april-07.
När jag kom hem bytte jag i Williams bur (sånt jag bara gör när jag mår bra) och kände hur händerna luktade av grus och vatten "SOMMARDOFT". Visst, det kanske inte håller i sig så länge men det är ju just därför man ska njuta när det väl är så här härligt. Dessutom har jag äntligen klarat av No-provet, så jävla najs. Vet i och för sig inte om jag klarade det men det tror jag nog. Bara ett No-prov kvar tills sommarlovet börjar...
  Sommarlovet! Ah! Jag blir så jävla glad bara jag tänker på¨det.  Första veckan när typ alla har konfirmation får väl jag och Vivzanh planera allt inför " the big olstorp trip". Vi ska några tjejer åka till mitt land i sommar. fett mys:P
Först tänkte vi åka moppe, men den drömmen sprack efter att ha suttit på min lilla ciao i tjugo minuter och var helt skakig i rumpan. Men, men, kanske kan man ta med sig cyklar på tvärbanan? Jag är iaf helt övertygad om att det kommer bli en toppensommar<333

Kommentarer
Postat av: avivi!

faan vad vivzanh och ellzih ska planera, fyfan va gött.
I LÖV SUMMER I LÖÖV YAH

2007-04-27 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0